Herkese merhaba, Türkiye'den geliyorum. Burada Dacia Duster, Renault Duster adıyla satılıyor. Resmi Renault Duster sayfasında, 2025 yılında Duster 3 modelleri için uyarlanabilir hız sabitleyicinin etkinleştirileceği belirtiliyor. Güncellemenin mevcut modeller için de mevcut olabileceğinden şüpheleniyorum. Almancam mükemmel değil, bu yüzden hatalarım için özür dilerim.
Hallo zusammen, ich komme aus der Türkei. Hier wird der Dacia Duster als Renault Duster verkauft. Auf der offiziellen Renault Duster Seite steht, dass der adaptive Tempomat für die Duster 3 Modelle im Jahr 2025 aktiviert werden soll. Ich vermute, dass das Update auch für bestehende Modelle verfügbar sein könnte. Mein Deutsch ist nicht perfekt, daher entschuldige ich mich für eventuelle Fehler.
Güvenlik sistemleri - Renault Duster
Hallo zusammen, ich komme aus der Türkei. Hier wird der Dacia Duster als Renault Duster verkauft. Auf der offiziellen Renault Duster Seite steht, dass der adaptive Tempomat für die Duster 3 Modelle im Jahr 2025 aktiviert werden soll. Ich vermute, dass das Update auch für bestehende Modelle verfügbar sein könnte. Mein Deutsch ist nicht perfekt, daher entschuldige ich mich für eventuelle Fehler.
Güvenlik sistemleri - Renault Duster
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator: