Z
Zuckerrübe
Hallo.
Ich kenne viele Logan-Fahrer und freue mich immer wenn die sich wie die Käfer-Fahrer oder Enten-Fahrer sich grüßen. Jetzt möchte ich mir auch endlich einen eigenen zulegen und habe öfter bei den verschienden Internetportalen nachgesehen, einige waren im Verhältnis doch recht günstig bzw. ich weiß nicht was man davon halten soll?
Kopiere hier einfach mal zwei Mails rein die ich nach einer Anfrage auf günstige Angebote erhalten habe.
1. Mail Rückmeldung von einer LTD, also mit Anschrift, Telefonnummer usw.:
Betreff: Re: Fahrzeuginteressent von http://www.mobile.de]mobile.de - der Automarkt für Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto
Hello,
Thank you for being interested in our vehicle. Here at Straight Eight
International we value the customer, so feel free to ask any questions
you may have.
The vehicle is still available for sale. It was bought from Germany.
Title of the vehicle is clear and has never been involved in any car
accident. It is located in London / United Kingdom at our office . The
vehicle is currently not registered in traffic. The driver seat (
steer wheel ) is on the left side of the vehicle.
The price is low because we bought it from a German auction. The
vehicle was previously owned by a company that had a debt ( loan ) at
HSBC Bank. The vehicle was impounded ( taken ) by the bank and sold to
pay the debt. We can not sell the vehicle at a higher price because we
would pay an extra fee due to auction laws in the United Kingdom.
You can check our company at http://www.checksure.biz]Companies House, Company credit check, Business reports, Company reports, Company Information for all UK businesses using our company
number 01353816.
We are looking forward for your response.
Regards!
und 2. Mail von einer anderen Anfrage nur mit googlemail.com Adresse:
Betreff: 2007 Dacia Logan 1.5 DCi Kombi MCV Laureate, 5 Sitzer Klimaanlage
Hello,
The 2007 Dacia Logan 1.5 DCi Kombi MCV Laureate, 5 Sitzer Klimaanlage is in excelent condition never been involved in any accident has absolutely no scratch and is not under leasing or bank liabilities. The car has the steering wheel on the left side and has German plates. The car was purchased from Germany and delivered to my address here in Bristol, United Kingdom where I recently moved with my family and I need to sell it because i need one with the steering wheel on the right side.
The price that i'm asking for this great car is EUR 5,000 including all taxes (shipping & insurance).
If you are interested in purchasing the vehicle please email me back. I will gladly answer your questions.
Thank you and i hope we can make a agreement together !!!
Andrew Welber
gerade vom Preis her würde da eigentlich jeder zuschlagen, bzw. was sind da noch für versteckte Kosten hinter, wie ist das mit der Garantie usw.
Hat schon jemand von diesen Namen gehört bzw. kann mir Erfahrungen oder Tipps geben, was sollte ich beachten oder mir doch einen Händler in meiner Nähe suchen auch wenn ich dann evtl. 3-5 Monate warten müßte.
Also interesse am Logan Kombi Diesel ...
Vielen Dank für eure Antworten ...
Ich kenne viele Logan-Fahrer und freue mich immer wenn die sich wie die Käfer-Fahrer oder Enten-Fahrer sich grüßen. Jetzt möchte ich mir auch endlich einen eigenen zulegen und habe öfter bei den verschienden Internetportalen nachgesehen, einige waren im Verhältnis doch recht günstig bzw. ich weiß nicht was man davon halten soll?
Kopiere hier einfach mal zwei Mails rein die ich nach einer Anfrage auf günstige Angebote erhalten habe.
1. Mail Rückmeldung von einer LTD, also mit Anschrift, Telefonnummer usw.:
Betreff: Re: Fahrzeuginteressent von http://www.mobile.de]mobile.de - der Automarkt für Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto
Hello,
Thank you for being interested in our vehicle. Here at Straight Eight
International we value the customer, so feel free to ask any questions
you may have.
The vehicle is still available for sale. It was bought from Germany.
Title of the vehicle is clear and has never been involved in any car
accident. It is located in London / United Kingdom at our office . The
vehicle is currently not registered in traffic. The driver seat (
steer wheel ) is on the left side of the vehicle.
The price is low because we bought it from a German auction. The
vehicle was previously owned by a company that had a debt ( loan ) at
HSBC Bank. The vehicle was impounded ( taken ) by the bank and sold to
pay the debt. We can not sell the vehicle at a higher price because we
would pay an extra fee due to auction laws in the United Kingdom.
You can check our company at http://www.checksure.biz]Companies House, Company credit check, Business reports, Company reports, Company Information for all UK businesses using our company
number 01353816.
We are looking forward for your response.
Regards!
und 2. Mail von einer anderen Anfrage nur mit googlemail.com Adresse:
Betreff: 2007 Dacia Logan 1.5 DCi Kombi MCV Laureate, 5 Sitzer Klimaanlage
Hello,
The 2007 Dacia Logan 1.5 DCi Kombi MCV Laureate, 5 Sitzer Klimaanlage is in excelent condition never been involved in any accident has absolutely no scratch and is not under leasing or bank liabilities. The car has the steering wheel on the left side and has German plates. The car was purchased from Germany and delivered to my address here in Bristol, United Kingdom where I recently moved with my family and I need to sell it because i need one with the steering wheel on the right side.
The price that i'm asking for this great car is EUR 5,000 including all taxes (shipping & insurance).
If you are interested in purchasing the vehicle please email me back. I will gladly answer your questions.
Thank you and i hope we can make a agreement together !!!
Andrew Welber
gerade vom Preis her würde da eigentlich jeder zuschlagen, bzw. was sind da noch für versteckte Kosten hinter, wie ist das mit der Garantie usw.
Hat schon jemand von diesen Namen gehört bzw. kann mir Erfahrungen oder Tipps geben, was sollte ich beachten oder mir doch einen Händler in meiner Nähe suchen auch wenn ich dann evtl. 3-5 Monate warten müßte.
Also interesse am Logan Kombi Diesel ...
Vielen Dank für eure Antworten ...